woensdag 3 september 2008

Internet

Vannacht viel de internet verbinding uit. Niet alleen de internet verbinding, ook de telefoon liet het afweten. Op zulk tijdstip is het moeilijk een klantendienst of hersteldienst te bereiken. Dus afwachten maar. Toen na een tijdje terug een signaal opgepikt werd, dacht ik dat het probleem opgelost was. Niet dus, alles bleef doods. Dan is de beste methode de modem terug op te starten. En waar staat mijn modem? In de kelder! Nu wonen er in mijn kelder nogal grote spinnen, en om 4 uur 's nachts zien die er toch net iets vervaarlijker uit dan om pakweg 12 uur 's middags. Tja, wat doe je dan? Ik ben maar in bed gegaan. Ondertussen heeft de operator zelf het systeem terug opgestart, en hoef ik niet meer zo nodig naar beneden. 't Zen goei mannen daar bij den operator... nen dikke merci!

Geen opmerkingen: